Wywieranie wpływu na ludzi. Psychologia perswazji

ISBN: 9788374894937

Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął? Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?

Wysyłka:

Już jutro!

Dostępność:

Aktualnie brak

37.99 zł w tym VAT
Darmowa dostawa od 89zł

Opis

Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?

Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?

Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?

Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?


Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.